مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 بهمن 1397 ساعت 15:502019-01-22سياسي

کاهش پرونده های قضایی در گرو تقویت شورای حل اختلاف


رییس کل دادگستری استان زنجان تاکید کرد: ایجاد صلح و سازش و نیز کاهش پرونده ها در محاکم با تقویت شورای حل اختلاف و نهاد داوری محقق خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در دیدار با قضات محاکم عمومی و انقلاب شهرستان و نیز قضات شورای حل اختلاف زنجان، گفت: تنظیم امور و اقدامات اگر با قصد قربت باشد، اجر الهی مضاعفی خواهد داشت و مسیری که شما قرار دارید برای اعمال و اجرای قانون بسیار ارزشمند است.

وی با بیان اینکه برنامه های دستگاه قضایی در سال آینده در حال تدوین و تنظیم است و معتقدیم اگر در کارها بر اساس برنامه حرکت نکنیم به آن نتیجه مدنظر و جامعه هدف نخواهیم رسید، ادامه داد: تلاش ما بر این است که در این برنامه ها از نظرات و پیشنهادات کارکنان به لحاظ کمی و کیفی استفاده کنیم.

رییس کل دادگستری استان زنجان افزود: دستگاه قضایی استان از ظرفیت بسیار خوبی در زمینه های قضایی، علمی و پژوهشی برخوردار است و این امر در پیشبرد اهداف و ارتقای سطح ارائه خدمات در جهت اجرای عدالت بسیار موثر است.

رییس شورای قضایی استان با تأکید بر این موضوع که شأنیت دستگاه قضا و مقام قضایی از نگاه اسلامی از جایگاه بالایی برخوردار است، تصریح کرد: امیدواریم در عمل و با اقدامات موثر در جامعه برای اثبات این موضوع قدم های موثری برداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش پرونده های قضایی در گرو تقویت شورای حل اختلاف

کاهش پرونده های قضایی در گرو تقویت شورای حل اختلاف