مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 بهمن 1397 ساعت 14:312019-01-22سياسي

مردم ارزانی را در سفره های خود نمی بینند/ اخذ دیرکرد بانکی حرام است


اآیت الله نوری همدانی از مراجع تقلید گفت: مردم در چند سال اخیر وعده های زیادی را در حوزه اقتصاد شنیدند، ولی آن ها ارزانی را در سفره های خود نمی بینند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آیت الله حسین نوری همدانی ظهر امروز در دیدار اعضای هیأت رییسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به جامعیت دین اسلام اظهار کرد: این دین آسمانی در حوزه مسائل مختلف ازجمله اقتصاد حرف برای گفتن دارد و مسئله اقتصاد دارای اهمیت زیادی است.

وی ادامه داد: هر اقدامی در حوزه اقتصاد به سرعت خودش را نشان می دهد و مردم بهبود وضعیت اقتصادی را باید در سفره های خود و نه آمار مدیران ببینند، آن ها طاقت ندارند که چندین سال منتظر اجرا شدن برنامه های مدیران برای بهبود وضعیت اقتصادی خود باشند.

این مرجع تقلید افزود: انفال در دین اسلام در اختیار خداوند، رسول اکرم(ص) و ائمه معصومین(ع) است، انفال شامل مواردی همچون معادن و جنگل ها است که باید کسی که صاحب ولایت است، از آن استفاده کند تا شاهد فقر در جامعه اسلامی نباشیم.

آیت الله نوری همدانی با اشاره به لزوم میدان دادن به جوانان اظهار کرد: اگر به آن ها میدان داده شود، جوانان می توانند که مشکلات اقتصادی را حل کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم ارزانی را در سفره های خود نمی بینند/ اخذ دیرکرد بانکی حرام است

مردم ارزانی را در سفره های خود نمی بینند/ اخذ دیرکرد بانکی حرام است