مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 بهمن 1397 ساعت 14:152019-01-22سياسي

لابی سنگین برای لغو مالیات پزشکان


مالیاتی که جامعه پزشکی و دندان پزشکی باید پرداخت کنند، رقمی بین هفت تا هشت هزار میلیارد تومان است، در حالی که طبق اعلام سازمان امور مالیاتی، - پزشکان فقط حدود 10 درصد آن را به عنوان مالیات پرداخت می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه شرق نوشت: موضوع پرداخت مالیات از سوی پزشکان که در روزهای اخیر در صدر خبرها قرار گرفته و ماجرای فرار مالیاتی پزشکان، درست به دنبال مصوبه طرح الزام مطب ها به داشتن پایانه فروشگاهی که در کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید، بیش از پیش برجسته شد؛ افراد مختلفی از جمله مقام های بلندپایه در سازمان نظام پزشکی و نمایندگان مجلس که به دنبال تصویب این مصوبه هستند، درباره آن اظهارنظر کردند، اما ماجرا فقط به اظهارنظرها ختم نشد؛ برخی از پزشکان به دنبال این خبر کوشیدند با فشار لابی به کمیسیون تلفیق مجلس باعث حذف این مصوبات شوند.

سرپرست وزارت بهداشت هم دراین باره اعلام کرد به این مصوبات معترض است و آنها را نقد کرد.

مالیات ها و درآمدهای غیر واقعی عباس گودرزی، نماینده مردم بروجرد و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، یکی از موافقان مصوبه مالیات پزشکان است.

او در گفت وگویی با شرق می گوید: هم اکنون مبلغی که سازمان امور مالیاتی اعلام کرده جامعه پزشکی مالیات پرداخت می کنند، 150 میلیارد تومان است، این در حالی است که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لابی سنگین برای لغو مالیات پزشکان

لابی سنگین برای لغو مالیات پزشکان