مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 بهمن 1397 ساعت 14:012019-01-22فرهنگي

یوسفعلی میرشکاک به «شب روایت» می‏ آید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو، شانزدهمین قسمت از برنامه زنده ادبی شب روایت ساعت 23 امشب، سه شنبه با محوریت طنز سیاسی-اجتماعی و رویکرد ادبیات انتقادی در وقایع مهم اجتماعی در کنداکتور شبکه چهار قرار خواهد گرفت و در این رابطه مخاطبان شاهد گفتگوی .

- برنامه زنده تلویزیونی شب روایت امشب، 2 بهمن ماه میزبان یوسفعلی میرشکاک خواهد بود و با این نویسنده و شاعر کشورمان درباره ادبیات انتقادی نسبت به موضوعات اجتماعی به گفتگو می‏ نشیند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو، شانزدهمین قسمت از برنامه زنده ادبی شب روایت ساعت 23 امشب، سه شنبه با محوریت طنز سیاسی-اجتماعی و رویکرد ادبیات انتقادی در وقایع مهم اجتماعی در کنداکتور شبکه چهار قرار خواهد گرفت و در این رابطه مخاطبان شاهد گفتگوی مجری برنامه با یوسفعلی میرشکاک خواهند بود.

یوسفعلی میرشکاک متولد 1338، شاعر، نقاش و منتقد معاصر بیش از چهل سال است که در حوزه ادبیات حضور مستمر داشته و علاوه بر سرایش شعر، در عرصه های مختلف از نقد ادبی و طنز تا مقالات سیاسی، اجتماعی، هنری و مذهبی قلم زده است.

او تاکنون کتب بسیاری را به زیر چاپ برده که در سایه سیمرغ ، دیپلمات نامه ، ماه و کتان ، قلندران خلیج ، غزلیات بیدل ، از چشم اژدها ، ستیز با خویشتن و جهان ، غفلت و رسانه های فراگیر ، فرامرزن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یوسفعلی میرشکاک به «شب روایت» می‏ آید

یوسفعلی میرشکاک به «شب روایت» می‏ آید