مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 بهمن 1397 ساعت 13:462019-01-22دانش

زمان ثبت نام وام های دانشجویی اعلام شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، صندوق رفاه در اطلاعیه ای اعلام کرد: تقویم زمانبندی تسهیلات رفاهی نیمسال دوم سال تحصیلی 98-97 با اولویت دانشجویان مستعد کم بضاعت اعلام شد.

- تایید و ارسال لیست وام بنیاد علوی به دانشجویان روزانه و شبانه دانشگاه های دولتی، آموزشکده ها و دانشگاه های پیام نور در زمان تعیین شده (مجرد 6.

000.

000 ریال و متاهل 8.

000.

000 ریال) نکات ضروری مربوط به دریافت مستندات و ارسال لیست ها 1-با توجه به اینکه ارسال لیست به حوزه معاونت مالی صندوق منوط به تایید مدارک تمام متقاضیان در لیست است، عدم بارگذاری مستندات و مدارک لازم حتی برای یک نفر منجر به تاخیر در پرداخت وام سایر متقاضیان می شود، لذا لازم است مستندات با دقت کنترل و از ارسال اسامی متقاضیان با کمبود مستندات جدا خودداری شود.

2-مدارک لازم جهت اسکن و الصاق در پرونده دانشجویان متقاضی هر یک از وام ها در بخش راهنمایی تسهیلات پایگاه اطلاع رسانی صندوق قرار گرفته است لذا جهت تسریع در امر پرداخت، ضروری است ثبت تقاضای وام با الصاق مدارک مونرد نیاز صورت پذیرد.

3-پرداخت وام به دانشجویان تا یک ترم اضافه بلامانع خواهد بود.

4-دانشجویانی که از طریق ثبت نام در سایت ستاد عتبات دانشگاهیان، به عتبات مشرف شده اند می توانند با ارائه مستندات در صورت تاهل مبلغ 15.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان ثبت نام وام های دانشجویی اعلام شد

زمان ثبت نام وام های دانشجویی اعلام شد