مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 بهمن 1397 ساعت 12:002019-01-22سياسي

ایجاد مرکز رشد مشترک دانشگاه صنعتی کرمانشاه و پارک فناوری استان


تفاهم نامه همکاری مشترک راه اندازی مرکز رشد مشترک دانشگاه صنعتی و پارک علم و فناوری کرمانشاه، با هدف هم افزایی این دو مجموعه منعقد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکترعلی اکبر اختری رییس دانشگاه صنعتی کرمانشاه گفت: باید دانشگاه ها با سرعت بیشتری به سمت کارآفرینی و تبدیل دانش به ثروت حرکت کنند.

وی تصریح کرد: از تجربیات و ساختار خوب پارک علم و فناوری کرمانشاه در ارائه خدمات به صاحبان ایده استفاده کرده و نسبت به راه اندازی مرکز رشد دانشگاه اقدام کرده ایم.

دکتر اختری تغییر آیین نامه های ارتقا، نگاه مدیریتی دانشگاه به نقش استادان در تجاری سازی تحقیقات و تولید ثروت از دانش دانشگاهیان و همچنین عملکرد خوب پارک علم و فناوری استان در توسعه مدیریت فناوری را از دلایل اصلی راه اندازی مرکز رشد مشترک عنوان کرد.

رییس دانشگاه صنعتی کرمانشاه افزود: در برنامه هفتم باید 30 درصد منابع دانشگاه توسط دانشگاه تامین شود که بخش زیادی از آن باید از محل نوآوری و پژوهش باشد که لازم است توجه بسیار جدی به حوزه تبدیل ایده و دانش به محصول داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون 42 درصد فارغ التحصیلان دانشگاه صنعتی کرمانشاه بیمه هستند؛ یعنی اشتغال دارند، گفت: هرچند این آمارها خوب است، اما برای ما راضی کننده نیست و با ایجاد ساختار فناوری در دانشگاه سعی در رشد ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد مرکز رشد مشترک دانشگاه صنعتی کرمانشاه و پارک فناوری استان

ایجاد مرکز رشد مشترک دانشگاه صنعتی کرمانشاه و پارک فناوری استان