مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 بهمن 1397 ساعت 10:562019-01-22بين الملل

العربی الجدید: الحشد الشعبی مرز سوریه و عراق را تحت کنترل خواهد گرفت


العربی الجدید استقرار هزاران نیروی الحشد الشعبی به همراه تجهیزات نظامی در مرز عراق با سوریه را به معنای آمادگی این نیروها برای کنترل مرزها در آستانه خروج قریب الوقوع آمریکا از سوریه دانست.

- العربی الجدید  در یادداشتی با عنوان دیر الزور: باز شدن جای پای الحشد الشعبی قبل از خروج آمریکا نوشت: در حالی که نبردهای نیروهای دموکراتیک سوریه علیه بقایای داعش در آخرین پایگاه هایشان نزدیک شهرک هجین در جنوب شرق دیر الزور در مناطق مجاور مرزهای سوریه با عراق به زودی یکسره می شود و کاخ سفید تاکید کرده که در حال پیگیری اجرای تصمیم خود مبنی بر عقب نشینی نیروهای آمریکایی از مناطق شرق فرات سوریه است، مرزهای عراق و سوریه از روز پنجشنبه هفته گذشته شاهد تقویت حضور نیروهای الحشد الشعبی است.

العربی الجدید نوشت: با وجود اینکه گفته می شود مرکز اطلاعات الحشد الشعبی، اطلاعاتی درباره تحرکات داعش در منطقه مرزی بین سوریه و عراق دریافت کرده است؛ اما سوال هایی درباره مقاصد و اهداف واقعی تحرکات این گروه های طرفدار تهران در این منطقه وجود دارد.

قاسم مصلح ، فرمانده عملیات الحشد الشعبی در الانبار جمعه شب گفت: نیروهای الحشد الشعبی مواضع داعش در نزدیکی روستای السوسه در ریف دیر الزور نزدیک مرزهای سوریه و عراق را بمباران کرده که بر اثر آن ده ها نفر از عن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

العربی الجدید: الحشد الشعبی مرز سوریه و عراق را تحت کنترل خواهد گرفت

العربی الجدید: الحشد الشعبی مرز سوریه و عراق را تحت کنترل خواهد گرفت