مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 بهمن 1397 ساعت 10:552019-01-22بين الملل

تشکیلات خودگردان فلسطین از دریافت حمایت های مالی آمریکا چشم پوشی کرد


تشکیلات خودگردان فلسطین رسما به دولت آمریکا اعلام کرد، در واکنش به اقدام کنگره برای اصلاح قانون مبارزه با تروریسم، اجازه نخواهد داد دستگاه های امنیتی فلسطین از ماه آتی میلادی هیچ گونه حمایت مالی از سوی این کشور دریافت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رامی حمدالله، نخست وزیر و وزیر داخلی (کشور) فلسطین در پیامی که برای مایک پامپئو، وزیر امور خارجه آمریکا ارسال کرد، او را در جریان تصمیم تشکیلات برای توقف دریافت کمک ها از این کشور از ابتدای ماه آتی میلادی قرار داد.

برخی منابع فلسطینی در گفت وگو با روزنامه فرامنطقه ای الشرق الاوسط اظهار کردند: تشکیلات خودگردان قصد دارد از هرگونه پیگرد قانونی و مالی آمریکا اجتناب کند، قانون اصلاح شده مبارزه با تروریسم در کنگره آمریکا تشکیلات خودگردان را هدف قرار داده و در راستای همان جنگی است که واشنگتن علیه رهبری فلسطین به راه انداخته است.

به گفته این منابع، بر اساس تغییراتی که در این قانون ایجاد شده، شهروندان آمریکایی می توانند تشکیلات خودگردان را مورد پیگرد قانونی قرار دهند.

طبق این قانون دادگاه های آمریکا اجازه می یابند علیه تشکل ها و موسساتی که کمک های امنیتی از این کشور دریافت می کنند، شکایاتی را مطرح کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیلات خودگردان فلسطین از دریافت حمایت های مالی آمریکا چشم پوشی کرد

تشکیلات خودگردان فلسطین از دریافت حمایت های مالی آمریکا چشم پوشی کرد