مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 بهمن 1397 ساعت 10:212019-01-22دانش

ربات مسیریاب اولین ربات دختر تبریزی/ دانشجویی که در خارج شناخته شده تر است


کوچک ترین دانشجوی دکترای رشته مهندسی کامپیوتر و رباتیک کشور یک دختر تبریزی است که سرپرستی مدرسان و تیم های رباتیک مسابقات کشوری کاپ های شریف دانشگاه صنعتی شریف را عهده دار بوده و عاشق ساخت ربات است و به واسطه طراحی انواع ربات ها و شرکت در جشنواره های .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، لبریز از شور و حال می شوم و ذوق می کنم وقتی با جوانانی حرف می زنم که حرف اول و آخرشان توانستن است و الفبای خواستن و توانستن را در وجود خود نهادینه کرده و در خارج از مرزهای این کشور شناخته شده تر از داخل هستند.

موفقیت هایم حاصل کتابخوانی دوران کودکی است یکی از آن جوانان موفق که عمده موفقیت های خود را مدیون کتابخوانی در دوران کودکی می داند؛ دکتر سیده سویلا سجودی،کوچک ترین دانشجوی مقطع دکترای کشور در رشته مهندسی کامیپوتر و علم رباتیک است.

سیده سویلا سجودی بر خلاف تمام کودکان و نوجوانان کودکی و بازیگوشی نکرده است، آن چنان که خودش می گوید: اگر کودکان و نوجوانان در شلوغی کردن بیش فعال بودند، من در کتابخوانی بیش فعال بودم و انواع کتاب ها را مطالعه می کردم ،کودکی من با بازیگوشی،دعوا کردن و ریخت و پاش های کودکانه همراه نبود بلکه تمام علاقه من کتاب خواندن بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ربات مسیریاب اولین ربات دختر تبریزی/ دانشجویی که در خارج شناخته شده تر است

ربات مسیریاب اولین ربات دختر تبریزی/ دانشجویی که در خارج شناخته شده تر است