مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 بهمن 1397 ساعت 10:052019-01-22اجتماعي

تجمع آلاینده ها در هوای تهران طی امروز


مدیر واحد مدل سازی و پیش بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران ضمن اشاره به تجمع آلاینده ها در هوای تهران طی امروز (2 بهمن) گفت: کیفیت هوای هم اکنون تهران نیز در شرایط ناسالم برای گروه های حساس است.

- مدیر واحد مدل سازی و پیش بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران ضمن اشاره به تجمع آلاینده ها در هوای تهران طی امروز (2 بهمن) گفت: کیفیت هوای هم اکنون تهران نیز در شرایط ناسالم برای گروه های حساس است.

حسین شهبازی در گفت و گو با ایسنا افزود: بر اساس نتایج حاصل از پیش بینی پارامترهای هواشناسی برای شهر تهران با حاکمیت شرایط جوی نسبتا پایدار طی امروز (2 بهمن) بیشتر ساعات صبحگاه همراه با وزش باد آرام تا 2 متر بر ثانیه خواهد بود.

وی با بیان اینکه طی امروز (2 بهمن) به تدریج با افزایش میزان ناپایداری جوی در بعد ازظهر برای برخی ساعات وزش باد به بزرگی 3 تا 4 متر بر ثانیه انتظار می رود، تصریح کرد: این وضعیت تا فردا (3 بهمن) همچنان ادامه دارد و از بعد ازظهر همراه با تغییر شرایط جوی بر سرعت باد افزوده می شود.

مدیر واحد مدل سازی و پیش بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران ادامه داد: بر اساس نتایج پیش بینی کیفیت هوا، تداوم شرایط جوی نسبتا آرام طی امروز (2 بهمن) سبب تجمع آلاینده ها خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجمع آلاینده ها در هوای تهران طی امروز

تجمع آلاینده ها در هوای تهران طی امروز