مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 بهمن 1397 ساعت 03:152019-01-21اقتصادي

قابل توجه کارگرانی که سبد کالا نگرفتند


در حالی که از شنبه 29 دی ماه واریز 200 هزار تومان بسته حمایت غذایی به حسابهای کارگران مشمول قانون کار آغاز شده، گزارش ها حاکی از آن است که این مبالغ به حساب های بخشی از کارگران واریز نشده و سامانه پیامکی #4*4* نیز که برای آگاهی از علت عدم دریافت بسته .

- در حالی که از شنبه 29 دی ماه واریز 200 هزار تومان بسته حمایت غذایی به حسابهای کارگران مشمول قانون کار آغاز شده، گزارش ها حاکی از آن است که این مبالغ به حساب های بخشی از کارگران واریز نشده و سامانه پیامکی #4*4* نیز که برای آگاهی از علت عدم دریافت بسته حمایتی اطلاع رسانی شده و قرار بود روز دوشنبه فعال شود، همچنان غیر فعال است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هفته گذشته سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد که مبلغ بسته حمایت غذایی را تامین اعتبار کرده است.

این خبر کافی بود تا سازمان تامین اجتماعی که پیش از این از کسری منابع برای توزیع بسته های حمایتی خبر داده بود به سرعت دست به کار شود و با در اختیار داشتن شماره های حساب مشمولان قانون کار، وجه مورد نظر را به حساب ها واریز کند.

واریز وجوه بسته های حمایتی در حالی از روز شنبه آغاز شد که تراکنش های مالی بانک مرکزی امکان واریز مابقی وجوه را نداد و ادامه این روند را به روز بعد موکول کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قابل توجه کارگرانی که سبد کالا نگرفتند

قابل توجه کارگرانی که سبد کالا نگرفتند