مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 بهمن 1397 ساعت 02:102019-01-21اقتصادي

چرا گوشت گوسفندی حکم طلا را پیدا کرده؟


معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت (صمت) یزد از اقدامات تاثیرگذار انجام شده در جهت کاهش قیمت گوشت مرغ در بازار یزد خبر داد.

- معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت (صمت) یزد از اقدامات تاثیرگذار انجام شده در جهت کاهش قیمت گوشت مرغ در بازار یزد خبر داد.

علی افشارپور در گفت وگو با خبرنگار ایسنا از افزایش قیمت گوشت گرم گوسفندی تا چند روز آینده خبر داد و تصریح کرد: متاسفانه یزد در حوزه ی دام تولیدکننده نیست و همین امر منجر شده تا تغییر قیمت گوشت در سایر استان ها بر قیمت عرضه آن در استان یزد تاثیرگذار است.

وی با بیان این که گوشت گرم گوسفندی در استان های همجوار با قیمتی بیش از 80 هزار تومان عرضه می شود، گفت: برای جذب گوشت گرم گوسفندی ناگزیر به افزایش قیمت هستیم اما این قیمت نیز از سایر استان ها کمتر خواهد بود.

وی، قیمت کنونی گوشت گرم گوسفندی در استان را 67 هزار تومان عنوان کرد و گفت: البته قیمت این کالا در بازار آزاد بیش از این میزان و با قیمت حدود 75 هزار تومان عرضه می شود.

این مسئول با بیان این که هنوز قیمت جدیدی برای گوشت گرم گوسفندی، ارائه و مصوب نشده است، گفت: هرچند به احتمال زیاد افزایش قیمت چندان با قیمت فعلی بازار آزاد تفاوت نخواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا گوشت گوسفندی حکم طلا را پیدا کرده؟

چرا گوشت گوسفندی حکم طلا را پیدا کرده؟