مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 بهمن 1397 ساعت 01:402019-01-21سياسي

بودجه ی آب و برق به نحو احسن تامین شد


اگرچه محدودیت های بسیاری در حوزه آب و برق وجود دارد، اما رقم تعیین شده برای بودجه وزارت نیرو بیانگر آن است که دولت نگاه ویژه ای به بخش آب و برق کشور داشته و این مساله می تواند راهگشای بسیاری از مشکلات فعلی باشد.

- معاون وزیر نیرو گفت: اگرچه محدودیت های بسیاری در حوزه آب و برق وجود دارد، اما رقم تعیین شده برای بودجه وزارت نیرو بیانگر آن است که دولت نگاه ویژه ای به بخش آب و برق کشور داشته و این مساله می تواند راهگشای بسیاری از مشکلات فعلی باشد.

محسن بختیار در گفت وگو با ایسنا، با بیان این که دولت علی رغم محدودیت هایی که دارد، بودجه آب و برق را به نحو احسن تامین کرده است، اظهار کرد: وزارت نیرو از لایحه بودجه 98 و مبلغی که برای این بخش در نظرگرفته شده، رضایت نسبی دارد و امیدواریم که بتوانیم چالش ها را پشت سر بگذاریم.

وی با بیان این که در لایحه بودجه سال 1398 برای وزارت نیرو و واحدهای زیرمجموعه آن، حدود 106 هزار میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است، گفت: برای بودجه سال آینده، اعتبارات طرح های تملک دارایی های سرمایه ای وزارت نیرو و دستگاه های اجرایی زیرمجموعه نسبت به قانون بودجه سال 1397 رشد هفت درصدی داشته و به حدود 6096 میلیارد تومان رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بودجه ی آب و برق به نحو احسن تامین شد

بودجه ی آب و برق به نحو احسن تامین شد