مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 بهمن 1397 ساعت 22:562019-01-21سياسي

ساخت 400 هزار واحد مسکونی در کشور طی 2 سال آینده


معاون وزیر راه و شهرسازی، از ساخت 400 هزار واحد مسکونی در کشور طی 2 سال آینده خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، علی نبیان امشب در جلسه شورای مسکن خراسان جنوبی اظهار داشت: بحث مسکن مهر در کل کشور یکی از مباحث مهمی بوده که در حال حاضر بر اساس منویات رییس جمهور و مقام عالی وزارت راه و شهرسازی در دستور کار قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: به این سو رفته ایم که با مساعدت استانداران، پرونده مسکن هایی مهری که دغدغه و مشکل حقوقی ندارند در شهرهای بالای 25 هزار نفر در سال 98 بسته شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی یادآور شد: موضوع دیگری که مورد تأکید دولت و در حال پیگیری توسط وزارت راه و شهرسازی است، اقدامی ملی برای ساخت 400 هزار واحد مسکونی در طی دو سال آینده است.

نبیان ادامه داد: بر اساس طرح اقدام ملی، مقرر شده این 400 هزار واحد مسکونی توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، شرکت بازآفرینی شهری و شرکت عمران شهرهای جدید ساخته شود که زمین های مورد نیاز بنیاد مسکن در این طرح را سازمان ملی زمین و مسکن تأمین می کند.

وی با بیان اینکه از 400 هزار واحد اقدام ملی ساخت مسکن 200 هزار واحد مربوط به شهرهای جدید است، تصریح کرد: باید این اقدامات به سرعت انجام شود تا شاهد رونق بازار مسکن در کشور باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت 400 هزار واحد مسکونی در کشور طی 2 سال آینده

ساخت 400 هزار واحد مسکونی در کشور طی 2 سال آینده