مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 بهمن 1397 ساعت 22:462019-01-21اقتصادي

طرح «پزشک خانواده شهری» در کل کشور اجرایی می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو، سعید نمکی در گفتگویی در ارتباط با اجرای طرح واگذاری تخت های بیمارستانی به بخش خصوصی و مشکلاتی که برای مردم در اجرای این طرح به وجود می آید، - سعید نمکی از برنامه ریزی برای اجرای کامل طرح پزشک خانواده شهری در کشور خبر داد و گفت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده، تلاش داریم که تا پایان این دولت طرح پزشک خانواده شهری در کل کشور اجرایی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو، سعید نمکی در گفتگویی در ارتباط با اجرای طرح واگذاری تخت های بیمارستانی به بخش خصوصی و مشکلاتی که برای مردم در اجرای این طرح به وجود می آید، اظهار کرد: در بحث خصوصی سازی، حمایت ها از مردم برداشته نمی شود.

وی افزود: در این پروسه، سرانه درمانی مورد نیاز مردم را پرداخت می کنیم و اجازه نمی دهیم که کوچک ترین فشاری بر مردم به دلیل ورود بخش خصوصی به عرصه سلامت وارد شود.

سرپرست وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ادامه داد: در طرح تحول سلامت با کاهش پرداخت از جیب بیمار و تامین منابع و کاهش هزینه های کمرشکن مواجه بودیم و تلاش داریم که این روند را ادامه دهیم.

نمکی در پاسخ به دیگر سوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه چرا در طرح پزشک خانواده شهری اعتبار ویژه ای به استان مازندران و دیگر استان های درگیر این طرح پرداخت نمی شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح «پزشک خانواده شهری» در کل کشور اجرایی می شود

طرح «پزشک خانواده شهری» در کل کشور اجرایی می شود