مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 بهمن 1397 ساعت 19:102019-01-21اقتصادي

شهرستان پردیس برای اسکان 600 هزار نفر باید زیست پذیر شود


شهرستان پردیس از بیشترین نرخ رشد جمعیت در کشور برخوردار است و با روند کنونی انتظار می رود در چهار سال آینده شاهد اسکان 600هزار نفر از مردم در آن باشیم.

- استاندار تهران گفت: شهرستان پردیس از بیشترین نرخ رشد جمعیت در کشور برخوردار است و با روند کنونی انتظار می رود در چهار سال آینده شاهد اسکان 600هزار نفر از مردم در آن باشیم.

بر همین اساس باید تمام تمهیدات و مناسبات لازم به کار گرفته شود تا پردیس به عنوان شهری زیست پذیر برای خدمات رسانی هرچه بهتربه شهروندان آماده شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، انوشیروان محسنی بندپی در حاشیه سفر شهرستانی به پردیس ضمن اشاره به مسائل مطرح شده درباره قاچاق گوشت اظهارکرد: در این رابطه گزارشاتی واصل شده اما با اعداد و ارقامی که برخی رسانه ها درباره منتشر کردند، فاصله داشته است چرا که گوشت نیز مانند سایر فرآورده های دیگر مانند سوخت ارزش افزوده دارد اما در این بین برخی افراد سودجو اقدام به قاچاق این محصول کرده اند.

وی افزود : بعضاً شاهد قاچاق دام زنده در کشور بودیم که با تدابیر ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز تمهیداتی در این زمینه اندیشیده شده است همچنین در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید نیز مقرر شده تا آن دسته از دامدارانی که با کاهش نقدینگی و مشکلاتی از این دست مواجه شده اند با فراهم آوری بستر لازم بتوانند به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرستان پردیس برای اسکان 600 هزار نفر باید زیست پذیر شود

شهرستان پردیس برای اسکان 600 هزار نفر باید زیست پذیر شود