مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 بهمن 1397 ساعت 18:162019-01-21سياسي

15 هزار زائر دانشگاهی کشور به عتبات عالیات اعزام می شوند


رییس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان کشور گفت: در بیستمین دوره عتبات عالیات 15 هزار نفر از دانشگاهیان کشور عازم سفر عتبات عالیات می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس از اردبیل، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدرضا فقیهی امروز در همایش توجیهی و آموزشی زائران بیستمین دوره عتبات عالیات دانشگاهیان استان اردبیل قبل از سفر که در سالن بصریت دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد اظهار کرد: از دانشگاهیان کشور 52 هزار ثبت نام کننده برای اعزام به سفر عتبات عالیات ثبت نام کردند که در بیستمین دوره عتبات عالیات 15 هزار نفر عازم این سفر نورانی می شوند.

وی بااشاره به استقبال و افزایش ثبت نام کنندگان تصریح کرد: طبق برنامه ریزی های انجام شده امسال قرار بود 12هزار زائر دانشگاهی عازم عتبات عالیات شوند، ولی به علت افزایش ثبت نام کننده ها این تعداد به 15هزار زائر افزایش یافت.

 رییس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان کشور افزود: زائران امسال در قالب 300 کاروان از اول بهمن ماه سال جاری تا دهم اردیبهشت ماه سال 98 به عتبات عالیات اعزام خواهند شد.

فقیهی به ثبت نام 50 هزار نفر در نوزدهمین دوره عتبات عالیات اشاره کرد و افزود: در بیستمین دوره عتبات عالیات تعداد ثبت نام کننده افزایش یافته و استقبال از جانب دانشگاهیان بسیار عالی بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

15 هزار زائر دانشگاهی کشور به عتبات عالیات اعزام می شوند

15 هزار زائر دانشگاهی کشور به عتبات عالیات اعزام می شوند