مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 بهمن 1397 ساعت 17:352019-01-21اقتصادي

کشورهای متعددی علاقمند خریداری نفت ایران هستند


معاون اول رییس جمهور با بیان اینکه در حوزه نفتی می توانیم به میزان نیاز نفت خود را به فروش برسانیم اعلام کرد: کشورهای متعددی علاقمند خریداری نفت ایران هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ،اسحاق جهانگیری در آیین افتتاح گاز رسانی به شهرهای جیرفت، نرماشیر، فهرج و 78 روستا و شهرک صنعتی جنوب استان کرمان گفت: در 40 سال گذشته انقلاب اسلامی کارهای بزرگ و مهمی در زمینه های مختلف علمی، اجتماعی، اقتصادی و .

انجام شده است.

وی با اشاره به خاطرات خود در خصوص میزان رفاه و توسعه کشور در قبل از انقلاب اسلامی عنوان کرد: امروز به حدی از پیشرفت رسیده ایم که این موضوع پیشرفت و توسعه در ابعاد مختلف در سطح جهان قابل طرح بوده که یکی از این موضوعات گازرسانی به مناطق مختلف در کشور است.

معاون اول رییس جمهور با بیان این که مخازن گازی در کشور در دهه های گذشته نیز وجود داشته، اما مردم ایران از این نعمت برخوردار نبودند، اظهار کرد: در ابتدای دولت یازدهم روزانه 285 میلیون متر مکعب برداشت گاز از مخازن مختلف را شاهد بودیم که با همت جوانان این مروز و بوم، امروز این برداشت از مخازن به بیش از 600 میلیون متر مکعب رسیده است که برای به بهره برداری رساندن هر فاز چندین میلیارد دلار هزینه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشورهای متعددی علاقمند خریداری نفت ایران هستند

کشورهای متعددی علاقمند خریداری نفت ایران هستند