مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 بهمن 1397 ساعت 17:312019-01-21سياسي

بیمارستان، ولی عصر اراک باید هرچه سریعتر تکمیل شود/ اضافه شدن 480 تخت به این پروژه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علی اکبر کریمی، نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی، در بازدید از پروژه ساختمان جدید بیمارستان حضرت ولی عصر (عج) اراک، - نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: تسریع در تکمیل پروژه ساختمان جدید بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) اراک به علت کمبود تخت درمانی در استان مرکزی ضروری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علی اکبر کریمی، نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی، در بازدید از پروژه ساختمان جدید بیمارستان حضرت ولی عصر (عج) اراک، گفت: این پروژه در حال حاضر بزرگترین و مهمترین پروژه در دست احداث استان مرکزی است و تکمیل آن با توجه به کمبود تخت بیمارستانی در استان، اهمیت بسیاری دارد.

کریمی اظهار کرد: پروژه ساختمان جدید بیمارستان حضرت ولی عصر (عج) اراک در صورت تکمیل، با اضافه کردن 480 تخت بیمارستانی می تواند کمک بسیار اثرگذاری در جبران عقب ماندگی و کمبود استان در زمینه سرانه تخت بیمارستانی و فضای درمانی داشته باشد.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: برنامه زمان بندی برای بهره برداری از پروژه ساختمان جدید بیمارستان حضرت ولی عصر (عج) اراک تا سال 97 متاسفانه محقق نشد و هم اکنون این پروژه 65 درصد پیشرفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمارستان، ولی عصر اراک باید هرچه سریعتر تکمیل شود/ اضافه شدن 480 تخت به این پروژه

بیمارستان، ولی عصر اراک باید هرچه سریعتر تکمیل شود/ اضافه شدن 480 تخت به این پروژه