مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 بهمن 1397 ساعت 17:062019-01-21سياسي

ایران دومین تولیدکننده نانودارو در جهان


رییس بنیاد نخبگان استان سمنان با بیان اینکه ایران دومین کشور جهان در تولید نانو داروهاست، گفت: سمنان ازنظر تعداد شرکت های دانش بنیان رتبه دوازدهم کشور را به خود اختصاص داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، داود فیض ظهر امروز در نشست خبری اصحاب رسانه با مسؤولان کارگروه های ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که در سالن جلسات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد، ضمن تشریح دستاوردهای نظام در حوزه علم و فناوری در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: ایران اسلامی دهمین کشور جهان در ساخت زیردریایی های سبک و نخستین کشور جهان در زمینه کشف میادین نفت و گاز است.

وی به دستاوردهای دیگر ایران در زمینه علم و فناوری اشاره و تصریح کرد: اکنون ایران اسلامی در حوزه علم و فناوری دومین کشور جهان در تولید نانوداروها، چهارمین کشور در فناوری تولید انرژی خورشیدی و دارای رتبه هفتم در نانوفناوری و رتبه نخست نانوفناوری در خاورمیانه است.

رییس بنیاد نخبگان استان سمنان ادامه داد: ایران اکنون جزو 12 کشوری است که دارای بانک سلول های بنیادی غیرجنینی و هفتمین کشور تولیدکننده سوخت هسته ای است و در تولید علم در خاورمیانه رتبه نخست و در جهان رتبه هفدهم را به خود اختصاص داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران دومین تولیدکننده نانودارو در جهان

ایران دومین تولیدکننده نانودارو در جهان