مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 بهمن 1397 ساعت 16:362019-01-21فرهنگي

همکاری وزارت امور خارجه با جشنواره فیلم وارش


سخنگوی وزارت امور خارجه در نشست مشترکی با دبیر نهمین جشنواره بین المللی فیلم وارش، از همکاری وزارتخانه متبوعش برای برگزاری این رویداد فرهنگی هنری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی نهمین جشنواره بین المللی فیلم وارش، بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه در نشست مشترکی با نماینده مردم بابل و دبیر نهمین جشنواره بین المللی فیلم وارش، از همکاری این وزارتخانه برای برگزاری این رویداد فرهنگی هنری خبر داد.

وی اظهار داشت: جشنواره فیلم وارش می تواند پایگاهی فرهنگی هنری برای علاقمندان سینما باشد و برای رسیدن به این مهم به ارتباط بیشتر با کشورهای همسایه نیاز داریم.

قاسمی با استقبال از این نشست مشترک، گفت: اقدامات فرهنگی جشنواره وارش در تقویت و توسعه مناسبات راهبردی مؤثر است و با توجه به اینکه این جشنواره در حوزه مناسبات منطقه ای و درباره ایرانی فرهنگی است، به برگزاری هر چه بهتر آن علاقمند هستیم.

سخنگوی وزارت امور خارجه، با بیان اینکه تا آنجا که امکان داشته باشد در کنار جشنواره خواهیم بود، افزود: با توجه به زمان باقی مانده تا برگزاری جشنواره، می توان با برنامه ریزی مناسب تصمیمات و اقدامات خوبی را به سرانجام رساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری وزارت امور خارجه با جشنواره فیلم وارش

همکاری وزارت امور خارجه با جشنواره فیلم وارش