مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 بهمن 1397 ساعت 16:152019-01-21فناوري

همه چیز درباره نقشه اسنپ


اسنپ خدمات جدید خود برای مسافران را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا بنابر اعلام اسنپ، روزهای اولی که اپلیکیشن اسنپ به بازار آمده بود خیلی ها از چگونگی عملکرد نقشه سردر نمی آوردند، چه طور ممکن بود بدون اینکه تماسی ردوبدل و یا آدرسی گفته شود راننده شما را پیدا کند و از آن عجیب تر اینکه بدون پرس وجو شما را به مقصد برساند.

اما این شگفتی ها بعد از مدتی عادی شد و کاربران توقعات بیشتری از اپلیکیشن داشتند.

حالا هر مشکلی در نقشه باید برطرف می شد؛ چه طور بود که گاهی لوکیشن کاربر خارج از محدوده نشان داده می شد و یا گاهی ماشین راننده مدت های طولانی در یک نقطه متوقف می ماند؟ اختلال در پیدا کردن موقعیت یا غلط نشان دادن آن از مشکلات عمده ای بود که کاربران با آن روبه رو بودند که باید برطرف می شد.

اگر شما هم با مشکلاتی از این دست روبه رو شده اید با ما همراه باشید تا در گفت وگو با علی کرمی، سرپرست تیم نقشه اسنپ، از سازوکار نقشه و راه های برطرف کردن ایرادهای آن بیشتر سردرآورید.

سرویس های نقشه اسنپ اولین چیزی که با باز کردن اپلیکیشن اسنپ دیده می شود نقشه آن است و تمام کاربران از آغاز تا پایان سفر به نوعی از نقشه استفاده می کنند.

در حالی که به طور معمول کاربران سرویس نقشه را به همان بخشی که روی اپلیکیشن می بینند مرتبط می دانند اما واقعیت این است که نقش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه چیز درباره نقشه اسنپ

همه چیز درباره نقشه اسنپ