مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 بهمن 1397 ساعت 15:352019-01-21ورزشي

نایب قهرمان المپیک آتن: برای هیات کشتی کیسه ندوخته ایم


اعتقاد برخی که سنگ اندازی می کنند بر این است که ما قرص و محکم به صندلی هیات کشتی چسبیده ایم، اما همه می دانند نیازی به این جایگاه و صندلی ها نداریم.

- نایب قهرمان المپیک گفت: اعتقاد برخی که سنگ اندازی می کنند بر این است که ما قرص و محکم به صندلی هیات کشتی چسبیده ایم، اما همه می دانند نیازی به این جایگاه و صندلی ها نداریم.

مسعود مصطفی جوکار در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: از روزی که در هیات کشتی استان همدان مشغول به کار شده ایم همه دیده اند که وضعیت به چه شکل بوده و کشتی از آن رخوت و روزمرگی خارج و خوشبختانه با برنامه ریزی های صحیح و مدون روز به روز شاهد اوضاع مطلوب تری در کشتی استان هستیم.

وی با بیان اینکه کشتی استان همدان دارای ظرفیت بسیار ایده آلی است، عنوان کرد: اعتقاد برخی که دنبال منافع شخصی خود هستند و سنگ اندازی می کنند بر این است که ما قرص و محکم به صندلی هیات کشتی چسبیده ایم، اما همه می دانند که آقایان چه اهدافی در سر دارند و ضمن اینکه من و بقیه افرادی که در هیات کشتی استان مشغول به کار شده اند نیازی به این جایگاه و صندلی ها نداریم و خدارا شاهد می گیریم که تنها برای خدمت و کمک به ورزش اول استان که خود سال ها در آن عرق ریختیم پای کار هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نایب قهرمان المپیک آتن: برای هیات کشتی کیسه ندوخته ایم

نایب قهرمان المپیک آتن: برای هیات کشتی کیسه ندوخته ایم