مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 بهمن 1397 ساعت 15:302019-01-21اقتصادي

بانک مرکزی واقعیت های رمز ارزها را بپذیرد


رییس پژوهشکده پولی و بانکی با بیان اینکه بانک مرکزی باید واقعیت ها را درباره رمزارزها بپذیرد، گفت: رمزارزها توانایی دورزدن تحریم ها را ندارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی دیواندری امروز (دوشنبه) در نشست خبری هشتمین همایش بانک داری الکترونیک و نظام های پرداخت، با اشاره به برگزاری این همایش در روزهای 9 و 10 بهمن ماه، اظهار کرد: هشتمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت با موضوع انقلاب بلاک چین در مرکز همایش های بین المللی برج میلاد برگزار خواهد شد که مهم ترین هدف آن، بحث و تبادل نظر در خصوص آخرین تحولات صنعت بانکداری الکترونیک است.

وی اهداف این همایش را تبیین و بررسی روندهای صنعت بانکداری و پرداخت با استفاده از فناوری بلاک چین، روندهای بین المللی بانک داری الکترونیک و نظام های پرداخت، تحولات ایجاد شده در حوزه فناوری اطلاعات با فناوری بلاک چین، موانع و چالش های پیش روی صنعت بانک داری و پرداخت، تحولات ایجاد شده در حوزه رمزارزها و فضای جدید کسب و کار مالی خواند.

رییس پژوهشکده پولی و بانکی با اشاره به محورهای این همایش دو روزه، تصریح کرد: فناوری زنجیره بلوک و دفاتر توزیع شده، رمزارزها، سامانه های پرداخت جایگزین، فناوری های مالی، پرداخت و بانک داری باز، تقلب، پولشویی، کلاهبرداری و روش های مقابله با آن و تحول دیجی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک مرکزی واقعیت های رمز ارزها را بپذیرد

بانک مرکزی واقعیت های رمز ارزها را بپذیرد