مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 بهمن 1397 ساعت 15:302019-01-21سياسي

چگونگی ارایه خدمت بیمه سلامت به اتباع خارجی


معاون بیمه خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت گفت: بسته خدمات ارایه شده به اتباع خارجی با خدمات مورد استفاده سایر بیمه شدگان این سازمان درکشور یکسان بوده و تفاوتی میان نوع خدمات وجود ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نشست مشترک نمایندگان سازمان بیمه سلامت، وزارت کشور و رایزن اقتصادی و تجاری سفارت چین درخصوص روند استفاده پناهندگان از خدمات بیمه سلامت درایران برگزارشد.

دراین نشست مرتضی ادیانی - معاون سازمان بیمه سلامت، با اشاره به اینکه دولت جمهوری اسلامی ایران دربحث حمایت های بهداشتی و درمانی از اتباع خارجی جدی عمل می کند، گفت: سازمان بیمه سلامت بیش از 90 هزار نفر از پناهندگان را تحت پوشش داشته که اغلب این افراد آسیب پذیر و یا بیمار خاص هستند.

وی با بیان اینکه بیمه سلامت به دنبال حمایت های بیشتر از اتباع خارجی است، افزود: بسته خدمات ارایه شده به اتباع خارجی با خدمات مورد استفاده تمامی بیمه شدگان این سازمان در کشور یکسان بوده و تفاوتی میان نوع خدمات وجود ندارد، ضمن اینکه تمام خدمات در بخش سرپایی و بستری به اتباع خارجی به طورکامل ارایه می شود.

ادیانی با تاکید بر اینکه در استفاده اتباع خارجی از بیش از 600 مرکز بیمارستانی و حدود 4 هزار مراکز بهداشتی و درمانی در کل کشور مشکلی وجود ندارد، تصریح کرد: اتباع خارجی در همه مراکز مختص بیماران دی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونگی ارایه خدمت بیمه سلامت به اتباع خارجی

چگونگی ارایه خدمت بیمه سلامت به اتباع خارجی