مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 بهمن 1397 ساعت 15:262019-01-21اجتماعي

مدیریت پسماند در کشور کند است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهرداد کتال محسنی در نشست خبری روز هوای پاک بیان کرد: محیط زیست بر خلاف گان منابع طبیعی که گارد حفاظت و حتی سند اراضی ملی و طبیعی را دارد یک دستگاه ناظر، - معاون فنی اداره کل حفاظت محیط زیست تهران گفت:مدیریت پسماند درقالب کارگروه مدیریت پسماند در حال پیش بردن است، ولی کند است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهرداد کتال محسنی در نشست خبری روز هوای پاک بیان کرد: محیط زیست بر خلاف گان منابع طبیعی که گارد حفاظت و حتی سند اراضی ملی و طبیعی را دارد یک دستگاه ناظر، ولی با این وجود مطالبه گر است.

مدیریت پسماند درقالب کارگروه مدیریت پسماند در حال پیش بردن است، ولی کند است.

معاون فنی محیط زیست درباره مناطق تصرف شده شمیرانات افزود: 37 مورد پرونده ساخت و ساز غیر مجاز درسال 96 در شمیرانات داشتیم.

وی گفت: حدود 29 درصد از مناطق استان تهران، مناطق تحت مدیریت سازمان محیط زیست و شکار ممنوع است.

اگر مناطقی از شهرستان های استان که تحت مدیریت ما است را نیز اضافه کنیم، این عدد به حدود 48 درصد مساحت استان خواهد رسید، ولی متاسفانه امکانات ما اصلا به همین نسبت نیست.

مهرداد کتال محسنی افزود: البته نگاه مدیرکل محیط زیست استان تهران این بوده که محیط بانی ها و امکانات آن ها همچون موتورسیکلت و خودرو را افزایش د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت پسماند در کشور کند است

مدیریت پسماند در کشور کند است