مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 بهمن 1397 ساعت 15:162019-01-21بين الملل

استقبال آمریکا از «لغو مجوز» هواپیمایی ماهان در آلمان


سفیر آمریکا در آلمان خیلی سریع به خبر لغو مجوز شرکت هواپیمایی «ماهان» در آلمان واکنش نشان داد و از برلین بابت این اقدام تشکر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سفیر آمریکا در آلمان در حساب توییتری خود به خبرهای منتشر شده در واکنش به خبر رسانه های غربی مبنی بر لغو مجوز یک شرکت هواپیمایی ایرانی توسط آلمان، از دولت این کشور بابت این اقدام ضد ایرانی به صورت ویژه تشکر کرده است.

ریچارد گرنل سفیر آمریکا در آلمان امروز دوشنبه در صفحه توییتر خود نوشت: به صورت فوری اجازه فعالیت شرکت هواپیمایی ماهان در آلمان گرفته شد.

از دولت آلمان به خاطر رهبری شان (در این موضوع) تشکر می کنم .

تشکر سفیر دولت دونالد ترامپ در آلمان در حالی صورت گرفته که او بارها با اتخاذ مواضعی تند علیه ایران، به مقام های برلین برای اتخاذ مواضع سرسختانه تر علیه تهران فشار آورده بود.

از جمله اقدامات ضد ایرانی ریچارد گرنل اعمال فشار به آلمان برای جلوگیری از انتقال 300 میلیون یورو از دارایی های ایران در یکی از بانک های آلمانی به داخل ایران بود (جزییات بیشتر ).

خبرگزاری رویترز امروز گزارش داده، دولت آلمان درصدد لغو مجوز فعالیت شرکت ماهان است.

پیشتر دو رادیو آلمانی (NDR) و (WDR)  و نیز روزنامه آلمانی زوددویچه اعلام کرده بودند که اداره هواپیمایی فدرال آلمان در هفته ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال آمریکا از «لغو مجوز» هواپیمایی ماهان در آلمان

استقبال آمریکا از «لغو مجوز» هواپیمایی ماهان در آلمان