مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 بهمن 1397 ساعت 15:162019-01-21بين الملل

موگرینی: در نشست ورشو شرکت نمی کنم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا روز دوشنبه تایید کرد که در نشست موسوم به آینده خاورمیانه که قرار است در لهستان برگزار شود، - مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا تایید کرد که به دلیل حضور در نشست اتحادیه آفریقا، در کنفرانس ضدایرانی ورشو شرکت نمی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا روز دوشنبه تایید کرد که در نشست موسوم به آینده خاورمیانه که قرار است در لهستان برگزار شود، شرکت نمی کند.

مایک پامپئو وزیر خارجه آمریکا دو هفته پیش اعلام کرد قرار است روز های 23 و 24 بهمن شهر ورشو لهستان میزبان نشستی باشد که تمرکز اصلی آن مقابله با فعالیت های موشکی و منطقه ای ایران است.

هرچند آمریکا اعلام کرده وزرای خارجه ده ها کشور در این نشست حضور می کنند، اما در روز های گذشته گزارش هایی از انصراف کشور ها از حضور در این نشست یا حضور آن ها در سطح پایین تر از وزیر خارجه منتشر شده است.

موگرینی که در عمل وزیر خارجه اتحادیه اروپا به شمار می آید، امروز پیش از آغاز نشست وزرای خارجه این اتحادیه در بروکسل، در مورد اینکه آیا در این نشست شرکت می کند یا نه، گفت: فکر می کنم که آن روز ها در نشست اتحادیه آفریقا که قرار است در آدیس آبابا برگزار شود و از مد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موگرینی: در نشست ورشو شرکت نمی کنم

موگرینی: در نشست ورشو شرکت نمی کنم