مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 بهمن 1397 ساعت 14:262019-01-21پزشكي

ساز و کار خصوصی سازی مراکز درمانی را پیگیری می کنیم


سرپرست وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: توسعه تخت های بیمارستانی با مشارکت بخش خصوصی مد نظر قرار گیرد و این موضوع نیاز به ساز و کار مناسب دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سعید نمکی ظهر امروز در جلسه هیأت رییسه دانشگاه علوم پزشکی مازندران، اظهار کرد: بزرگ ترین دستاورد ما در انقلاب اسلامی افزایش خدمات بهداشت و درمانی بوده است.

وی با اعلام اینکه در ابتدا انقلاب همه مراکز مهم ما محروم از طبیب ایرانی بوده است، افزود: در حال حاضر پزشکان ما در اقصی نقاط کشور با دانش بالا در حال خدمات رسانی هستند.

سرپرست وزارت بهداشت و درمان آموزش پزشکی، خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیش از 83 هزار هیأت علمی داریم که در هر کدام از این افراد برای خودشان اثرگذار هستند.

این مسؤول با اعلام اینکه سرطان، بیماری قلبی و عروقی، دیابت به شدت ما را گرفتار می کند، افزود: از قبل این موضوع پیش بینی شده و بنده اداره کل بیماری های غیرواگیر را در دوران مسؤولیت قبلی خودم ایجاد کردم.

نمکی اضافه کرد: یک دوره شیمی درمانی یک بیمار سرطانی به اندازه واکسیناسیون اهالی یک روستا هزینه دارد، مرگ و میر ناشی از تصادف هم از چالش های سلامت در کشور است و بخشی از این افراد دچار معلولیت می شوند و بحث های جدی نظام سلامت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساز و کار خصوصی سازی مراکز درمانی را پیگیری می کنیم

ساز و کار خصوصی سازی مراکز درمانی را پیگیری می کنیم