مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 بهمن 1397 ساعت 14:212019-01-21بين الملل

آمریکا عبدالمهدی را تحت فشار قرار داده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، کریم علیوی عضو کمیسیون امنیت و دفاع در پارلمان عراق در گفتگو با وبگاه خبری المعلومه گفت: مایک پامپئو وزیر خارجه آمریکا در سفر به بغداد حامل پیام های تهدید متعددی برای عبدالمهدی درباره هر گونه اقدام بغداد برای .

- عضو کمیته امنیت و دفاع در پارلمان عراق خبر داد، نخست وزیر و فرمانده کل نیرو های مسلح عراق از جانب واشنگتن تحت فشار زیادی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، کریم علیوی عضو کمیسیون امنیت و دفاع در پارلمان عراق در گفتگو با وبگاه خبری المعلومه گفت: مایک پامپئو وزیر خارجه آمریکا در سفر به بغداد حامل پیام های تهدید متعددی برای عبدالمهدی درباره هر گونه اقدام بغداد برای اخراج نظامیان آمریکایی از عراق بوده است.

وی تصریح کرد: آمریکا از طریق تحریم های تحمیلی علیه ایران و وادار کردن عراق به پایبندی به این تحریم ها بر دولت عراق فشار وارد می کند تا درباره کمیت و کیفیت حضور رزمی آمریکا در عراق حرفی نزند، علاوه بر اینکه آمریکا تهدید به انحلال 67 گروه از الحشد الشعبی هم کرده است.

این عضو پارلمان عراق گفت: آمریکا از تکمیل نشدن اعضای کابینه عراق و ضعف دولت آن برای اجرای نقشه های خود و باقی نگاه داشتن نیرو های رزمی خود در عراق بهره برداری می کند و دولت ترامپ، عبدالمهدی را تحت فشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا عبدالمهدی را تحت فشار قرار داده است

آمریکا عبدالمهدی را تحت فشار قرار داده است