مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 بهمن 1397 ساعت 14:112019-01-21دانش

مجموعه دانشگاه آزاد و سما متکی به درآمد های شهریه ای از دانشجویان و دانش آموزان است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علیرضا منظری توکلی، معاون دانشگاه آزاد اسلامی و رییس سازمان سما در بازدید از آموزشکده و مدارس مجتمع فرهنگی و آموزشی سمای زنجان گفت: - معاون دانشگاه آزاد اسلامی گفت: مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی و سما از اعتبارات دولتی استفاده نمی کنند و متکی به درآمد های شهریه ای از دانشجویان و دانش آموزان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علیرضا منظری توکلی، معاون دانشگاه آزاد اسلامی و رییس سازمان سما در بازدید از آموزشکده و مدارس مجتمع فرهنگی و آموزشی سمای زنجان گفت: مدارس سما باید در همه امور آموزشی و پژوهشی و فرهنگی سرآمد و الگوی مدارس کشور باشد.

وی اضافه کرد: توجه به مسائل آموزشی به معنای غفلت از مؤلفه های مهم فرهنگی و اعتقادی دانش آموزان و دانشجویان نیست و باید اعتراف کنیم در حوزه مسائل فرهنگی و توجه به آن غفلت شده است.

معاون دانشگاه آزاد اسلامی و رییس سازمان سما اظهار کرد: انتقال فرهنگ و مسائل اعتقادی با حرف زدن و آموزش صرف اتفاق نمی افتد؛ بلکه با رفتار و الگوسازی محقق می شود و پیامبر بزرگ اسلام (ص) الگوی تمام معنای رفتار و اخلاق بودند.

منظری توکلی اضافه کرد: اخلاق و احترام به دیگران با حرف و گفتن انتقال پیدا نمی کند؛ بلکه با عمل به آموزه ها اتفاق می افتد و از این رو در حوزه آموزش مسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجموعه دانشگاه آزاد و سما متکی به درآمد های شهریه ای از دانشجویان و دانش آموزان است

مجموعه دانشگاه آزاد و سما متکی به درآمد های شهریه ای از دانشجویان و دانش آموزان است