مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 بهمن 1397 ساعت 14:102019-01-21پزشكي

پزشکان به روزتر از سایر اقشار، مالیات می پردازند


سرپرست وزارت بهداشت درباره مباحث مربوط به مالیات پزشکان گفت: پزشکان به روزتر از سایر اقشار، مالیات پرداخت می کنند و اگر قرار است در مورد فرار مالیاتی، - پروژه ای داشته باشیم، باید همه اقشار و حرفه ها را در برگیرد و هیچ حرکتی نباید موجب القای این نکته به جامعه شود که پزشکان ما خطاکار هستند و از پرداخت مالیات قانونی فرار می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سعید نمکی در حاشیه بازدید از مرکز جامع خدمات سلامت حاج مصطفی آشوری شهرستان میاندرود اظهار داشت: استان های مازندران و گلستان، اولین استان هایی هستند که نظام ارجاع و پزشکی خانواده در آنها به طور کامل اجرا خواهد شد و این مرکز بهداشتی و درمانی که امروز بازدید کردیم، نقش مهمی در آموزش دانشجویان و رزیدنت ها در موضوع پزشکی خانواده دارد.

بر همین اساس بنا شد این مرکز در سطح استان بتواند از طریق آموزش از راه دور و نظارت مستمر در زمینه پزشکی خانواده، نظام ارجاع و پرونده الکترونیک سلامت خدماتی را ارائه کند.

وی درخصوص مطرح شدن موضوعاتی در مورد مالیات پزشکان گفت: معتقدیم که همکاران ما در جامعه پزشکی زحمات بسیاری را متحمل می شوند.

البته ممکن است در هر حرفه ای افرادی باشند که آنچه را باید، در حق مردم ادا نکنند، اما اعتقاد دارم که جامعه پزشکی در تمام سال های سخت، در کنار مردم بوده و پاکیزگان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پزشکان به روزتر از سایر اقشار، مالیات می پردازند

پزشکان به روزتر از سایر اقشار، مالیات می پردازند