مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 بهمن 1397 ساعت 14:062019-01-21سياسي

تعداد شرکت های دانش بنیان در آستانه رسیدن به مرز 4000 شرکت است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سورنا ستاری، معاون علمی وفناوری رییس جمهور گفت: هدف ما بسط و گسترش اقتصاد دانش بنیان و بالفعل کردن ظرفیت ها است؛ - معاون علمی وفناوری رییس جمهور که در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به استان بوشهر سفر کرده بود، گفت: هدف ما گسترش اقتصاد دانش بنیان و بالفعل کردن ظرفیت هاست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سورنا ستاری، معاون علمی وفناوری رییس جمهور گفت: هدف ما بسط و گسترش اقتصاد دانش بنیان و بالفعل کردن ظرفیت ها است؛ بوشهر جزو استان های مهمی است که با زیرساخت هایی، چون نیروی انسانی خلاق و تحصیل کرده دانشگاهی، گردشگری، نفت و گاز پتروشیمی و شیلات از حیث اقتصاد دانش بنیان از اهمیت بالایی برخوردار است.

ستاری افزود: این روز ها اتفاقاتی در دانشگاه ها، مراکز نوآوری و پارک های فناوری استان ها می افتد که جزو ارزنده ترین دستاورد های انقلاب اسلامی است.

معاون علمی وفناوری رییس جمهور، نقش آفرینی برجسته کسب وکار های دانش بنیان و فناور در سپهر اقتصاد کشور را یکی از مهمترین این دستاورد ها برشمرد و افزود: تعداد شرکت های دانش بنیان در آستانه رسیدن به مرز 4000 شرکت است و سال گذشته درآمد این شرکت ها به 60 هزار میلیارد تومان رسید؛ در سال جاری و سال آینده رشد قابل توجهی خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعداد شرکت های دانش بنیان در آستانه رسیدن به مرز 4000 شرکت است

تعداد شرکت های دانش بنیان در آستانه رسیدن به مرز 4000 شرکت است