مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 بهمن 1397 ساعت 13:502019-01-21سياسي

گردش خانم چینی ها در یزد


در راستای برگزاری تورهای آشناسازی کشورهای دیگر با شهر جهانی یزد، این بار نوبت به چینی ها رسیده تا طی سفر به یزد در جهت توسعه شهر جهانی در حوزه گردشگری کمک کنند.

- به دعوت میراث فرهنگی استان یزد، دعوت نامه هایی به کشورهای مختلف ارسال شد و از تورهای مختلف آنان برای آشنایی دومین شهر جهانی دعوت شد که تاکنون یزد میزبان چندین تور از کشورهای مختلف دنیا بوده است.

تورهای آشناسازی که به منظور شناخت زیرساخت ها و فرصت های گردشگری و راهکارهای توسعه بخش انجام می شود اولین بار با حضور مدیران شرکت های تور اپراتور خارجی با حضور 13 کشور هلند، فرانسه، استرالیا، اتریش، مکزیک، اسپانیا، بلژیک، پرتغال، برزیل، روسیه، الجزایر و آرژانتین به عنوان یکی از بزرگترین تورهای گردشگری ایران آغاز شد.

تور گردشگری خبرنگاران اسپانیایی در این شهر جهانی از دیگر تورهای گردشگری آشناسازی بود که منجر به انتشار و معرفی یزد در مجله ی نیویورک تایمز شد.

اکنون نیز فعالان گردشگری چینی در راستای کمک به توسعه شهر جهانی در زمینه گردشگری و معرفی آن به مردم جهان از راه های فرهنگی وارد یزد شدند.

هما خورشیدی، سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان یزد در این باره با اشاره به توسعه فعالیت چینی ها با حضور فرهنگیان این کشور در شهر جهانی یزد، به خبرنگار ایسنا گفته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردش خانم چینی ها در یزد

گردش خانم چینی ها در یزد