مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 بهمن 1397 ساعت 13:262019-01-21سياسي

جمالی در تذکر شفاهی: دریافتی بازنشستگان را در لایحه بودجه 98 ترمیم کنید


نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بررسی لایحه بودجه 98 در کمیسیون تلفیق خواستار ترمیم دریافتی بازنشستگان شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، منوچهر جمالی سوسفی نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی در صحن علنی مجلس گفت: از وزیر اقتصاد می خواهم تا تعیین تکلیف واحدهای تولیدی و صنعتی امیرمنصور آریا که بابت دریافت تسهیلات بانک ملی  هم اکنون در تملک بانک ملی است و نه به بخش خصوصی واگذار شده و نه به طور کامل فعال است، تعیین تکلیف شود.

وی  از محمد شریعتمداری وزیر تعاون خواست واحدهای کفش و چرم در روستای گنجه در شهرستان رودبار که سال هاست فقط به آیینه دق مردم تبدیل شده است و حتی خود حضرتعالی از آنجا بازدید کردید از این وزارتخانه می خواهم برای واگذاری بخش خصوصی حداکثر تلاش ها برای تعیین تکلیف هر چه سریع تر آن انجام شود.

نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی  از اسلامی وزیر راه و شهرسازی تشکر کرد و افزود: بابت آسفالت و کارهای انجام شده در روستاهای رودبار تشکر می کنم ضمن اینکه در خصوص جابجایی ایست و بازرسی که عملیات اجرایی آن شروع شده تشکر می کنم ضمن اینکه امیدوارم هر چه زودتر جابجایی عوارضی همزمان با این کار هم انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمالی در تذکر شفاهی: دریافتی بازنشستگان را در لایحه بودجه 98 ترمیم کنید

جمالی در تذکر شفاهی: دریافتی بازنشستگان را در لایحه بودجه 98 ترمیم کنید