مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 بهمن 1397 ساعت 12:212019-01-21سياسي

تعیین سقف برای حقوق مدیران در سال 98


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، علی اصغر یوسف نژاد با اشاره به پیش بینی افزایش 20 درصدی حقوق کارکنان در سال 98، گفت: پیشنهاد های مختلفی برای افزایش حقوق ها در سال 98 براساس شیوه های متعدد به کمیسیون تلفیق بودجه ارسال شده است که این پیشنهاد ها در کمیسیون .

- نایب رییس کمیسیون تلفیق بودجه سال 98، گفت:پیشنهادات مختلفی از سوی نمایندگان برای تعیین سقف حقوق مدیران در سال آتی مطرح شده است که تصمیم لازم در این خصوص در کمیسیون تلفیق اتخاذ می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، علی اصغر یوسف نژاد با اشاره به پیش بینی افزایش 20 درصدی حقوق کارکنان در سال 98، گفت: پیشنهاد های مختلفی برای افزایش حقوق ها در سال 98 براساس شیوه های متعدد به کمیسیون تلفیق بودجه ارسال شده است که این پیشنهاد ها در کمیسیون مورد بررسی قرار می گیرد.

در تبصره 12 لایحه بودجه سال 98، دولت پیشنهاد افزایش 20 درصدی حقوق برای تمام کارکنان را مطرح کرده است.

تعدادی از نمایندگان افزایش حقوق پلکانی و پلکانی معکوس را برای سال 98 پیشنهاد کرده اندنایب رییس کمیسیون بودجه سال 98، با بیان اینکه پیشنهاد های مختلفی برای تغییر روش افزایش حقوق مطرح شده است، افزود: تعدادی از نمایندگان افزایش حقوق پلکانی، پلکانی معکوس و سایر روش ها را برای اجرا در سال 98 پیشنهاد کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین سقف برای حقوق مدیران در سال 98

تعیین سقف برای حقوق مدیران در سال 98