مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 بهمن 1397 ساعت 12:152019-01-21بين الملل

رییس پارلمان مصر: امنیت خلیج فارس خط قرمز ماست


رییس پارلمان مصر با اشاره به کمک ها و حمایت های کشورش از اقدامات ائتلاف عربی ضد یمن تاکید کرد، امنیت منطقه خلیج فارس خط قرمز مصر محسوب می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی عبدالعال، رییس پارلمان مصر در دیداری که با شیخ جابر المبارک الحمد الصباح، نخست وزیر کویت در قصر البیان کویت داشت، گفت: روابطی که مصر و کویت را به یکدیگر پیوند زده اند، به منزله ستون ثبات و امنیت منطقه هستند و مرحله آتی نیز باید بر همین پایه ساخته شود به نحوی که منافع مردم دو کشور محقق شوند.

عبدالعال با اشاره به کمک ها و حمایت های کشورش از اقدامات ائتلاف عربی ضد یمن تاکید کرد، امنیت منطقه خلیج فارس خط قرمز مصر محسوب می شود.

طبق گزارش شبکه خبری روسیا الیوم، عبدالعال اظهار کرد: مصر به دنبال برچیدن موانعی است که بر سر راه فعالیت های تجاری دو طرف وجود دارند، همچنین به تشکیل کمیته تجاری مشترک دو کشور که در سطح وزرا با ایجاد آن موافقت شد، اهمیت می دهد.

رییس پارلمان مصر در ادامه گفت: مصر به ویژه در سایه طرح های بزرگ ملی و زیرساختی خود و صدور قانون جدید سرمایه گذاری که به طرف های خارجی امتیازات و امکانات متعددی می دهد، به افزایش سرمایه گذاری های کویت در برخی طرح ها و پروژه های این کشور چشم دوخته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس پارلمان مصر: امنیت خلیج فارس خط قرمز ماست

رییس پارلمان مصر: امنیت خلیج فارس خط قرمز ماست