مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 بهمن 1397 ساعت 11:162019-01-21دانش

دانشگاه هایتک به بیانیه شورای تبین مواضع دفتر بسیج دانشجویی کرمان پاسخ داد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته کرمان (هایتک) در پاسخ به بیانیه شورای تبین مواضع دفتر بسیج دانشجویی شهرستان کرمان، - دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته کرمان به بیانیه شورای تبین مواضع دفتر بسیج دانشجویی شهرستان کرمان در نامه ای پاسخ داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته کرمان (هایتک) در پاسخ به بیانیه شورای تبین مواضع دفتر بسیج دانشجویی شهرستان کرمان، جوابیه ای در قالب نامه به خبرگزاری دانشجو ارسال کرد.

در این نامه آمده است: به استناد آیین نامه تشکیل، تقویت و توسعه بسیج دانشجویی مصوب سال 1388 شورای اسلامی شدن دانشگاه ها و مراکز آموزشی، بسیج دانشجویی با همکاری و هماهنگی مسوولین هر دانشگاه در چارچوب مقررات آیین نامه مذکور اقدام خواهد نمود.

این نامه می افزاید: انتظار است، بسیج دانشجویی در راستای منویات مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) بیانات آن حضرت را در ابتدای سال 91 در دیدار با مردم مشهد فصل الخطاب قرار داده و در چارچوب قوانین داخلی دانشگاه اقدامات را با مسوولان دانشگاه هماهنگ نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه هایتک به بیانیه شورای تبین مواضع دفتر بسیج دانشجویی کرمان پاسخ داد

دانشگاه هایتک به بیانیه شورای تبین مواضع دفتر بسیج دانشجویی کرمان پاسخ داد