مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 بهمن 1397 ساعت 10:562019-01-21سياسي

بیستمین دوره اعزام دانشگاهیان به عتبات آغاز شد/ پرداخت وام 3 میلیون تومانی به زائران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدرضا فقیهی؛ رییس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان از آغاز اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات در بیستمین دوره خبر داد و گفت: - رییس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان از آغاز اعزام کاروان های دانشگاهیان به عتبات عالیات از امروز دوشنبه اول بهمن ماه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام سید محمدرضا فقیهی، رییس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان از آغاز اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات در بیستمین دوره خبر داد و گفت:عملیات بیستمین دوره اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات از امروز دوشنبه اول بهمن ماه 97 با اعزام دو کاروان از دانشگاهیان استان های سمنان و خوزستان آغاز شد و تا اردیبهشت ماه 98، ادامه خواهد داشت.

فقیهی گفت: 52000 نفر از دانشگاهیان سراسر کشور در این دوره متقاضی تشرف به عتبات بودند که از آن میان حدود 12 هزار دانشگاهی به عتبات عالیات اعزام می شوند.

رییس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت:بر اساس برنامه ریزی های انجام شده زائرین در قالب 300 کاروان به صورت هوایی و زمینی به عتبات عالیات مشرف خواهند شد.

فقیهی گفت: در این دوره برای تمامی زائران عتبات دانشگاهیان وام دو میلیون تومانی برای سفر های زمینی و سه میلیون تومانی برای سفر های هوایی بانک ملت و و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیستمین دوره اعزام دانشگاهیان به عتبات آغاز شد/ پرداخت وام 3 میلیون تومانی به زائران

بیستمین دوره اعزام دانشگاهیان به عتبات آغاز شد/ پرداخت وام 3 میلیون تومانی به زائران