مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 بهمن 1397 ساعت 10:462019-01-21سياسي

درخواست خانواده شهدای آتش نشان برای دیدار با مقام معظم رهبری


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، پیروز حناچی عصر روز گذشته در نشست صمیمی با خانواده شهدای آتش نشان حادثه پلاسکو که با حضور معاونان شهرداری تهران، - / تلاش کردیم تلخی حادثه پلاسکو را به فرصت تبدیل کنیم شهردار تهران از ارسال درخواست ملاقات خانواده شهدای آتش نشان به بیت مقام معظم رهبری خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، پیروز حناچی عصر روز گذشته در نشست صمیمی با خانواده شهدای آتش نشان حادثه پلاسکو که با حضور معاونان شهرداری تهران، اعضای شورای شهرتهران، شهرداران مناطق و پرسنل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در برج میلاد برگزار شد، بعد از ملاقات اختصاصی با هر یک از خانواده ها و صحبت با آن ها، ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: از حضرت امیر (ع) روایت داریم که می فرمایند بهترین مردم کسی است که بیشترین خیر از او به دیگران برسد.

شهردار تهران خطاب به خانواده شهدای آتش نشان حاضر در مراسم عنوان کرد: فرزندان شما به چنین مقام شایسته ای دست پیدا کردند و مطمئنا خیری که برای مردم این شهر داشتند، قابل توصیف نیست.

وی با اشاره به این که حادثه پلاسکو علی رغم همه تلخی هایش نقاط ضعفی را نیز روشن کرد، توضیح داد: این نقطه ضعف است که در مورد ایمنی ساختمان های بلندمرتبه دچار مشکل هست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست خانواده شهدای آتش نشان برای دیدار با مقام معظم رهبری

درخواست خانواده شهدای آتش نشان برای دیدار با مقام معظم رهبری