مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 بهمن 1397 ساعت 07:462019-01-21بين الملل

رییس جمهور ازبکستان عازم آلمان شد


رییس جمهور ازبکستان در راس یک هیات از مقامات عالی رتبه این کشور به آلمان سفر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در تاشکند، شوکت میرضیایف  رییس جمهور ازبکستان در راس یک هیات از مقامات عالی رتبه این کشور به برلین پایتخت آلمان سفر کرد.

بر اساس این گزارش و طبق برنامه، رییس جمهور ازبکستان در برلین با آنگلا مرکل صدراعظم، فرانک والتر اشتاین مایر رییس جمهور و ولفگانگ شویبله رییس پارلمان آلمان دیدار و گفت وگو می کند.

برنامه ریزی می شود رییس جمهور ازبکستان در شهر مونیخ با مارکوس زودر رییس دولت ایالتی بایرن و همچنین تجار آلمان دیدار و گفت وگو کند.

همچنین برنامه ریزی می شود در چارچوب این سفر تعمیق بیش از پیش گفت وگوهای سیاسی، گسترش بیش از پیش همکاری های اقتصادی و بازرگانی، سرمایه گذاری و موضوعات مالی، اجرای برنامه ها و طرح های مشترک، تقویت تبادلات فرهنگی، علمی، آموزشی و گردشگری بررسی شود.

در چارچوب این سفر برنامه ریزی می شود اسناد دوجانبه در زمینه گسترش همکاری های متقابل در حوزه های اقتصادی، علمی، فنی، آموزشی و فرهنگی به امضا رسد.

مبادلات بازرگانی ازبکستان و آلمان در 9 ماه نخست سال 2018 میلادی با 13 درصد افزایش در سطح 526 میلیون دلار قرار گرفته و حجم سرمایه گذاری های آلمانی ها در ازبکستان طی 10 سال اخیر از سطح 750 میلیون یورو فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور ازبکستان عازم آلمان شد

رییس جمهور ازبکستان عازم آلمان شد