مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 بهمن 1397 ساعت 02:102019-01-20اجتماعي

نحوه ارزشیابی «شایستگی های پایه» دوره فنی و کاردانش مشخص شد


مدیرکل دفتر آموزش های کار دانش وزارت آموزش و پرورش از تصویب نحوه ارزشیابی دروس شایستگی های پایه و غیر فنی شاخه کاردانش در شورای عالی آموزش و پرورش خبر داد.

- نحوه ارزشیابی شایستگی های پایه دوره فنی و کاردانش مشخص شد مدیرکل دفتر آموزش های کار دانش وزارت آموزش و پرورش از تصویب نحوه ارزشیابی دروس شایستگی های پایه و غیر فنی شاخه کاردانش در شورای عالی آموزش و پرورش خبر داد.

مصطفی آذرکیش در گفت وگو با ایسنا، توضیحاتی در این باره ارائه و اظهار کرد: نحوه ارزشیابی دروس شایستگی های پایه، فنی و غیر فنی شاخه کاردانش از سوی شورای عالی آموزش و پرورش اخیرا به تصویب رسیده است.

وی افزود: طبق این مصوبه دروس شایستگی های پایه و غیرفنی به استناد شیوه نامه مربوط، به صورت پودمانی ارائه و ارزشیابی می شوند.

مدیرکل دفتر آموزش های کار دانش وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه این پودمان ها مستقل از یکدیگر بوده و نصاب قبولی هر یک از آنها 12 است گفت: چنانچه دانش آموزی از هر پودمان در یک درس، نمره نصاب قبولی کسب کند، میانگین آنها به عنوان نمره درس در کارنامه ثبت می شود؛ در غیر اینصورت در کارنامه دانش آموز و در ستون مربوط به آن درس واژه ناتمام درج شده و دانش آموز موظف است آن پودمان را در طول دوره تحصیلی بگذراند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نحوه ارزشیابی «شایستگی های پایه» دوره فنی و کاردانش مشخص شد

نحوه ارزشیابی «شایستگی های پایه» دوره فنی و کاردانش مشخص شد