مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 دی 1397 ساعت 19:212019-01-20بين الملل

وزیر خارجه بحرین: منامه هیچگاه موضعی علیه سوریه نداشته است!


وزیر خارجه بحرین که کشورش به تازگی سفارت خود در دمشق را بازگشایی کرده است، می گوید که بحرین هیچگاه موضعی علیه نظام سوریه اتخاذ نکرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، خالد بن احمد آل خلیفه وزیر خارجه بحرین که برای شرکت در اجلاس توسعه اقتصادی عربی به بیروت سفر کرده است در حاشیه این اجلاس گفت که حل بحران سوریه به دست ملت این کشور است و مدعی شد که ما از بازگشت ملت سوریه به شهر و دیار خود خرسند می شویم.

وی افزود که بازگشت ثبات به سوریه به فاجعه انسانی در این کشور که بزرگ ترین فاجعه از زمان جنگ جهانی دوم است، پایان داده خواهد شد.

  آل خلیفه در مصاحبه با وبگاه مصدر دبلوماسی درباره دیدارش با ولید المعلم وزیر خارجه سوریه در سپتامبر گذشته در حاشیه نشست های مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک تصریح کرد که این نخستین دیدار ما با ولید المعلم نبود و از سال 2011 این دهمین دیدار و شاید هم بیشتر از آن بود و من هر ساله با وی دیدار می کنم.

وزیر خارجه بحرین با اشاره به اینکه کشورش در گذشته نیز هیچ موضعی علیه نظام سوریه اتخاذ نکرده است، گفت: به صراحت بگویم که اصلا ارتباطی به ما ندارد که مواضعی موافق و یا مخالف علیه نظام سوریه اتخاذ کنیم و به سوری ها بگوییم که چه کار کنند و چه کار نکنند و یا اینکه چه بخواهند و چه نخواهند، حرف ما دائما این ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر خارجه بحرین: منامه هیچگاه موضعی علیه سوریه نداشته است!

وزیر خارجه بحرین: منامه هیچگاه موضعی علیه سوریه نداشته است!