مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 دی 1397 ساعت 18:352019-01-20فرهنگي

آخرین کاریکاتور جواد علیزاده چه خواهد بود؟


کارتونیست و کاریکاتوریست باسابقه ـ در مراسم رونمایی از کتاب مجموعه آثار برگزیده خود، اظهار کرد: پیشتر از من پرسیده شده بود که آخرین کاریکاتوری که خواهی کشید چه خواهد بود؟ من پاسخ دادم که خودم را می کشم که می گویم نمردیم و مردیم! اما حالا .

- جواد علیزاده ـ کارتونیست و کاریکاتوریست باسابقه ـ در مراسم رونمایی از کتاب مجموعه آثار برگزیده خود، اظهار کرد: پیشتر از من پرسیده شده بود که آخرین کاریکاتوری که خواهی کشید چه خواهد بود؟ من پاسخ دادم که خودم را می کشم که می گویم نمردیم و مردیم! اما حالا باید بگویم نمردیم و یک کتاب منتشر کردیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا٫ مراسم رونمایی و جشن امضای کتاب آثار برگزیده حسین علیزاده عصر امروز (30 دی ماه) با حضور جمعی از فعالان عرصه کاریکاتور همانند احمد عربانی، کامبیز درم بخش، اسماعیل عباسی، علی دهباشی، علی درخشی، رضا رفیع، غلامرضا کیانی، سیف الله صمدیان و نیکنام حسینی پور (مدیر عامل خانه کتاب) برگزار شد.

هادی حیدری که اجرای این مراسم را برعهده داشت، در سخنانی از جانب گروه پرشین کارتون که از برگزار کنندگان این مراسم بود، اظهار کرد: امروز، یکی از روزهای خوب برای کاریکاتور ایران است.

گروه پرشین کارتون مفتخر است با حمایت صمیمانه شرکت پرداخت نوین ، اولین کتاب جامع استاد جواد علیزاده را منتشر کرده و در مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین کاریکاتور جواد علیزاده چه خواهد بود؟

آخرین کاریکاتور جواد علیزاده چه خواهد بود؟