مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 دی 1397 ساعت 17:452019-01-20بين الملل

قدومی: کسانی که از پشت به کودکان فلسطینی خنجر زدند فراموش نمی کنیم


نماینده جنبش حماس در تهران تاکید کرد: تاریخ هرگز کسانی را که به واسطه عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی، از پشت به کودکان فلسطینی خنجر زدند، - فراموش نمی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خالد قدومی، نماینده جنبش حماس طی سخنانی در نهمین همایش غزه نماد مقاومت ، گفت: شاید بتوان رخداد شاخص سیاسی سال گذشته را که محصول مقاومت در مساله ی فلسطین بود همان راهپیمایی های بازگشت و تاثیرات راهبردی آن بر فلسطین، منطقه و جهان دانست.

این راهپیمایی ها توانست بار دیگر آرمان فلسطین و روحیه مبارزاتی را احیاء کند و از آن اهرم فشاری بالقوه بر رژیم اشغالگر صهیونیستی بسازد.

وی افزود: راهپیمایی های بازگشت با شکستن محاصره توانست طرحی مردمی را برای مقاومت جانانه در برابر به اصطلاح معامله قرن سروسامان بخشد.

این راهپیمایی ها با هدف مقابله با انتقال سفارت آمریکا صورت گرفت و در واقع پیامی با هدف مقابله با طرح های نفوذ، عادی سازی روابط و هماهنگی با اشغالگر در سطح کشوری و منطقه ای است.

نماینده جنبش حماس در تهران در ادامه با اشاره به این که ایده راهپیمایی بازگشت در سال 2006 میلادی همزمان با سالگرد نکبت شکل گرفت، اظهار کرد: راهپیمایی ها، رژیم صهیونیستی را شدیدا تحت فشار قرار داد و چهره زشت آنها را در به قتل رساندن کودکان و غیرنظامیان برملا ساخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدومی: کسانی که از پشت به کودکان فلسطینی خنجر زدند فراموش نمی کنیم

قدومی: کسانی که از پشت به کودکان فلسطینی خنجر زدند فراموش نمی کنیم