مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 دی 1397 ساعت 17:102019-01-20ورزشي

تغییر شرایط شرکت در «برنده باش»


یکی از تهیه کنندگان مسابقه «برنده باش» از تغییر شرایط حضور در برنامه و پیش بینی قوانین جدید برای جلوگیری از تکرار شدن حضور شرکت کنندگان خبر داد.

- یکی از تهیه کنندگان مسابقه برنده باش از تغییر شرایط حضور در برنامه و پیش بینی قوانین جدید برای جلوگیری از تکرار شدن حضور شرکت کنندگان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی معاونت سیما، هاشم رضایت با ارائه توضیحی درباره ی شیوه بازی در اپلیکیشن برنده باش ، گفت: در طراحی اولیه اپلیکیشن مسابقه، پیش بینی لازم برای جلوگیری از شرکت مجدد افراد در برنامه نشده و حضور آزاد بود.

اما در برنامه های اخیر شاهد شرکت کننده های تکراری در مسابقه بودیم که این مساله اعتراض مخاطبان را به دنبال داشت.

وی افزود: در جلسه ای که با اسپانسر برنامه داشتیم مقرر شد در اپلیکیشن برنامه تغییراتی ایجاد شود تا از این پس افراد پس از وارد کردن کد ملی امکان شرکت در مسابقه برنده باش با اجرای محمدرضا گلزار را داشته باشند و با این کار ضمن جلوگیری از چهره های تکراری، جذابیت برنامه نیز بیشتر خواهد شد.

البته لازم به گفتن است هر شخصی هر چند بار که بخواهد می تواند در مسابقه از طریق اپلیکیشن شرکت کند اما با اصلاح اپلیکشن، تنها یک بار شانس قرار گرفتن جزو هشت نفری که هر هفته در پنجشنبه و جمعه رودروی آقای گلزار مسابقه می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر شرایط شرکت در «برنده باش»

تغییر شرایط شرکت در «برنده باش»