مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 دی 1397 ساعت 15:502019-01-20سياسي

قابلیت های سایت راداری جدید بیرک زاهدان


معاون عملیات قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) اعلام کرد: رادار ملی در بخش های فنی -عملیاتی توانمندی بسیار بالایی در خصوص تبادل اطلاعات راداری با شبکه یکپارچه و هوشمند قرارگاه پدافند هوایی دارد.

- معاون عملیات قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) اعلام کرد: رادار ملی در بخش های فنی -عملیاتی توانمندی بسیار بالایی در خصوص تبادل اطلاعات راداری با شبکه یکپارچه و هوشمند قرارگاه پدافند هوایی دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امیر سرتیپ دوم ستاد محمد خوش قلب معاون عملیات قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) با اشاره به افتتاح سایت جدید راداری در بیرک زاهدان گفت: با نصب و بکارگیری رادار ملی و بهره گیری از فناوری صددرصد بومی این رادار قابلیت هایی نظیر استمرار عملیاتی مطمئن، عدم نیاز به نگهداری دائم و تقلیل سطح نیروی انسانی را شاهدخواهیم بود که با توجه به تدابیر فرماندهی معظم کل قوا مبنی بر بهره گیری از ظرفیت ها و توان داخلی در تامین نیازمندی های دفاعی ،صرفه جویی در هزینه ها و نیروی انسانی، توانمندی بالایی در کشف و شناسایی اهداف خواهیم داشت.

معاون عملیات قرارگاه پدافند هوایی افزود :اهمیت راهبردی مرزهای شرقی کشور و لزوم پایش مداوم پروازهای با سرنشین و بدون سرنشین در این منطقه نیازبه بهره برداری از سامانه راداری مطمئن در این منطقه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قابلیت های سایت راداری جدید بیرک زاهدان

قابلیت های سایت راداری جدید بیرک زاهدان