مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 دی 1397 ساعت 15:162019-01-20دانش

دانشگاه الزهرا (س) میزبان نمایشگاه مد و لباس دانشجویی شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری به نقل از معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم؛ با امضاء این تفاهم نامه، میزبانی نمایشگاه مد، لباس و صنایع دستی در گستره تحت پوشش دانشگاه های استان های (تهران، - دانشگاه الزهرا(س) میزبان نمایشگاه مد و لباس دانشجویی شد با انعقاد تفاهم نامه همکاری مابین مدیر کل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم و معاونت فرهنگی دانشگاه الزهرا(س)، این دانشگاه یکی از سه میزبان نمایشگاه مد، لباس و صنایع دستی دانشجویان شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری به نقل از معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، با انعقاد تفاهم نامه همکاری مابین مدیر کل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم و معاونت فرهنگی دانشگاه الزهرا(س)، این دانشگاه یکی از سه میزبان نمایشگاه مد، لباس و صنایع دستی دانشجویان شد.

با امضای این تفاهم نامه، میزبانی نمایشگاه مد، لباس و صنایع دستی در گستره تحت پوشش دانشگاه های استان های (تهران، البرز، سمنان، قم، قزوین، زنجان، چهارمحال و بختیاری، اصفهان، مرکزی، همدان) به دانشگاه الزهرا (س) واگذار شد.

نمایشگاه سراسری مد، لباس و صنایع دستی با اهداف بهره مندی از ظرفیت های موجود در دانشگاه های تابعه وزارت علوم و سازمان های مرتبط برای ایجاد زمینه های ترویج فرهنگ پوشش ایرانی، اسلامی و الگو سازی در بحث مد و لباس در حوزه های زندگی اج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه الزهرا (س) میزبان نمایشگاه مد و لباس دانشجویی شد

دانشگاه الزهرا (س) میزبان نمایشگاه مد و لباس دانشجویی شد