مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 دی 1397 ساعت 15:112019-01-20سياسي

مهندسی خشونت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو ، محمد علی بیگی دبیر گروه اندیشه طی یادداشتی در روزنامه فرهیختگان نوشت: این جهان جنگ است کل، - شواهد تاریخی نشان می دهد بازرگان و مصدق با اعمال خشونت مخالف نبودند و لااقل برای کنسرواتیسم و محافظه کاری، نمایندگانی تام و تمام نیستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو ، محمد علی بیگی دبیر گروه اندیشه طی یادداشتی در روزنامه فرهیختگان نوشت: این جهان جنگ است کل، چون بنگری (مولانا)جنگ همه را پدر است و همه را پادشا (هراکلیتوس)بشر امروز در دو منجلاب افتاده است.

یکی بازرگانی غربی و دیگری مهندسی غربی.

این مهدی نهضت آزادی چه گناهی کرده که افتاده میان جرز دیوار انسانی که ممسوخ است و دچار خودبینی منطبق بر حلول و اتحاد است.

(احمد فردید)میان رادیکالیسم و محافظه کاری (که به اشتباه آن را به دوگانه انقلاب یا اصلاح برمی گردانند)، کدام را باید برگزید و راه عمل از کدام یک می گذرد و چه کسی را می توان الگوی سیاست ورزی قلمداد کرد؟ جدای از بحث نظری در این باب و تعیین تکلیف رادیکالیسم و محافظه کاری، در سالگرد درگذشت مهندس مهدی بازرگان تبریزی، خوب است نسبت او با خشونت مورد بحث قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهندسی خشونت

مهندسی خشونت