مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 دی 1397 ساعت 15:102019-01-20اجتماعي

حذف گازهای سمی از هوای اراک


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مرکزی با بیان اینکه امکان اعمال محدودیت ترافیکی در اراک وجود ندارد، حداقل موفقیت کارگروه کاهش آلودگی هوا را حذف گازهای سمی از هوای شهر اراک عنوان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی زندیه وکیلی در نشست کارگروه طرح جامع کاهش آلودگی هوای اراک با اشاره به اینکه بازنگری طرح جامع کاهش آلودگی هوای اراک تغییر در مصوبه هیات وزیران ایجاد نمی کند و باید مصوبات آن بند به بند اجرایی شود، گفت: در راستای اجرای این طرح بخشی از مصوبات به اجرا رسیده و بخشی مانند احداث مترو در اراک اجرایی نشده است.

وی بیان کرد: براساس قانون تنها شهرهای بالای یک میلیون نفر می توانند مترو داشته باشند، اما طبق تصمیم هیات وزیران، اراک به عنوان یکی از شهرهای آلوده کشور فارغ از نگاه جمعیتی مشمول این قانون شد.

زندیه وکیلی افزود: طبق این تصمیم بنا شد که طرح جامع حمل و نقل شهر اراک تهیه و نوع سیستم حمل و نقل نیز تعیین شود، در مطالعه طرح جامع حمل و نقل بحث LRT (حمل و نقل ریلی سبک) برای اراک مطرح شد و شورای ترافیک استان نیز مصوب کرد، اما در جلسه شورای عالی ترافیک این موضوع به خوبی مورد دفاع قرار نگرفت و بیان شد که اراک تراموا نیاز ندارد درحالی که مصوبه احداث سیستم حمل و نقل ریلی برای اراک وجود دارد، به همین دلیل تصمیم بر این شد که طرح جامع حمل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف گازهای سمی از هوای اراک

حذف گازهای سمی از هوای اراک